Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 6 mars 2009 13:10

Jag har bytt domän för min blogg. Den nya hittas på http://carpedentum.blogspot.com

Av Sara - 5 mars 2009 22:53

Funderar på ett domänbyte. Blir nog blogspot för min del. Fast det får jag fixa en annan gång.


Idag har det inte hänt mycket alls. Jag har vart i skolan och lärt mig saker. Är lite trött men är flr rastlös för att sova. Borde göra läxor men har attentionspan som en guldfisk. Med andra ord blir det läxor imorgon och försök att inte gå nån på nerverna nu.


Imrogon blir det även filmkväll hos Linda. Ska bli sjukt kul.


Peace Out!

Av Sara - 2 mars 2009 14:41

Jag har haft två föreläsningar idag som faktiskt har vart vettiga, tro det eller ej. Det har handlat om informationssökning på internet och det mesta av det lärarna sagt har vart användbart. Alldeles otroligt!


Jag är dock fortfarande kvar i Borås, och varför är jag det? Bra fråga, väntar på nästa buss och bara allmänt umgås lite. Vi har haft en lång diskussion om klistermärket på locket på datorn och fnissat åt alla roliga titlar. Linda ritar, Martin snackar böcker och Louise är bara söt. xD Helt som vanligt med andra ord.


Fast jag ska nog dra mig till bussen snart.


Peace Out!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards