Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Mycket Guld Till Mig Whoa!

Av Sara - 14 januari 2009 18:25

Nu är det senaste Tentahelvetet klart och inskickat. Tack för hjälpen mamma! Nu tänker jag inte säga ett ord till om den.


Kom på när jag tittade på Vägen till Eldorado här om dagen att det är en mycket underskattad film. Förmodligen därför att den är tecknad och ser ut att vara för barn men är så mycket roligare när man är vuxen/äldre. Det är jättesnuskig humor! De använder dessutom många skumma ord som till exempel scoundrel! Jag blev förälskad i den på nytt.


Maybe El Dorado is native for; big, grey, ROCK!


They should call it Chel Dorado!


Maybe Cortes has been here already?

And stolen all the bigger rocks? The scoundrel!


Peace Out! 

 
 
Louise

Louise

14 januari 2009 23:35

Vad duktig du är, själv har jag halva kvar.. ska försöka göra något nu i natt, om min hjärna klarar av det. annars får jag och paddan ha hemtente-maraton nästa natt.. hoppas inte på detta..

http://dcasteye.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 6 mars 2009 13:10

Jag har bytt domän för min blogg. Den nya hittas på http://carpedentum.blogspot.com...

Av Sara - 5 mars 2009 22:53

Funderar på ett domänbyte. Blir nog blogspot för min del. Fast det får jag fixa en annan gång.   Idag har det inte hänt mycket alls. Jag har vart i skolan och lärt mig saker. Är lite trött men är flr rastlös för att sova. Borde göra läxor men har att...

Av Sara - 2 mars 2009 14:41

Jag har haft två föreläsningar idag som faktiskt har vart vettiga, tro det eller ej. Det har handlat om informationssökning på internet och det mesta av det lärarna sagt har vart användbart. Alldeles otroligt!   Jag är dock fortfarande kvar i Borås, ...

Av Sara - 27 februari 2009 15:21

Idag har det hänt en del fast klockan bara är tjugo över tre. Först och främst hade jag en tenta, det kändes som om det gick helt okej. Men man vet ju aldrig.   Sedan hade jag, Linda, Louise, Johanna och Martin bestämt att vi skulle äta sushi efterso...

Av Sara - 26 februari 2009 16:02

Jag har hittat en serie (tack Louise) som är lätt (läs: mycket) beroendeframkallande. Den heter Hana Kimi, okej, egentligen har den ett jättelångt namn men den kallas Hana Kimi. I vilket fall som helst handlar den om en tjej, Ashiya Mizuki, som klär ...

Ovido - Quiz & Flashcards